سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پارسی چت چت

محبوب فان چت روم شلوغ ایرانیان

تابستان زمانی است که بیشتر دوست داریم در فضای باز، کنار دریا و استخر و … بگذرانیم، اما متاسفانه پوست ما این فصل را دوست ندارد. در این مطلب برخی از بثورات پوستی که در تابستان بروز می‌کنند را معرفی می‌کنیم.

با بثورات پوستی در تابستان چه کنیم؟

مجله اینترنتی نیمباز:تابستان زمانی است که بیشتر دوست داریم در فضای باز، کنار دریا و استخر و … بگذرانیم، اما متاسفانه پوست ما این فصل را دوست ندارد. برخی از معمول‌ترین بثورات پوستی که طی فصل تابستان می‌توانند بروز کنند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اگزمای آتوپیک (درماتیت آتوپیک)
  • کهیر کولینرژیک
  • اورتیکاریا یا کهیر خورشیدی
  • واکنش‌های فتوآلرژیک
  • اگزمای آتوپیک

ادامه مطلب...

خورشت شش‌انداز یکی از غذا‌های محلی گیلانی هستش که انواع مختلفی داره مثل شش‌انداز هویج، شش‌انداز بادمجان و … اینجا میتونین طرز تهیه شش‌انداز بادمجان رو ببینین که علاوه بر این که خیلی لذیذه گیاهی و مقوی هم هست.

طرز تهیه خورشت شش‌انداز بادمجان

مجله اینترنتی نیمباز:خورشت شش‌انداز یکی از غذا‌های محلی گیلانی هستش که انواع مختلفی داره مثل شش‌انداز هویج، شش‌انداز بادمجان و … اینجا میتونین طرز تهیه شش‌انداز بادمجان رو ببینین که علاوه بر این که خیلی لذیذه گیاهی و مقوی هم هست.

مواد لازم

  • گردو: 300 گرم
  • بادمجان متوسط: 5 عدد
  • رب انار: 1 قاشق غذاخوری
  • رب آلوچه: 1 قاشق غذاخوری
  • رب گوجه‌فرنگی: 1 قاشق غذاخوری
  • پیاز داغ: 2 قاشق غذاخوری
  • چوچاق خشک یا تازه: 2 قاشق چای‌خوری
  • گلپر: 1/2 قاشق چای‌خوری
  • نمک و زردچوبه: به مقدار لازم

ادامه مطلب...

بیست و هفتم مرداد ماه امسال برابر است با هفتادونهمین سالروز درگذشت نقاش نام‌آور، محمد غفاری معروف به کمال‌الملک (1224-1319)، که هنرش از یک سو ستایندگان بی‌شمار داشت، و از سوی دیگر خرده‌گیران آن نیز کم نبودند.

کمال‌الملک؛ تصویرپرداز انسان و واقعیت

مجله اینترنتی نیمباز:بیست و هفتم مرداد ماه امسال برابر است با هفتادو نهمین سالروز درگذشت نقاش نام‌آور، محمد غفاری معروف به کمال‌الملک (1224-1319)، که هنرش از یک سو ستایندگان بی‌شمار داشت، و از سوی دیگر خرده‌گیران آن نیز کم نبودند. ولی آن چه از هر دو سو مورد ستایش قرار می‌گیرد و همگان بر آن اتفاق نظر دارند، شخصیت آزاد منش و بزرگوار اوست.

کمال‌الملک از یک خانواده اهل فرهنگ و هنر برخاسته بود. در سیزده سالگی از زادگاه خود کاشان به تهران رفت و به تحصیل در دارالفنون پرداخت. در دیداری که ناصرالدین شاه قاجار از دارالفنون به عمل آورد، به تصادف یکی دو تا از کار‌های او را دید و پسندید و همین سبب شد که پایش به دربار باز شود. ناصرالدین شاه هم لقب کمال‌الملک را به او اعطا کرد و هم منصب نقاش‌باشی دربار را. بخشی از تابلو‌های کمال‌الملک (حدود یکصد و هفتاد قطعه از آفریده‌های او که امضای نقاش‌باشی را بر دامن دارد)، حاصل این دوره از زندگی او در دربار ناصری است.

ادامه مطلب...

همسر , • نظر
حتما شنیده‌اید که می‌گویند فرقی نمی‌کند چه مدت کسی را بشناسید، هرگز نمی‌توانید همه چیز را در مورد این فرد رمزگشایی کنید. شاید تازگی‌ها ازدواج کرده‌اید یا سال‌ها از زندگی مشترک‌تان می‌گذرد، در هر صورت باید همیشه در حال یاد گرفتن چیز جدیدی در مورد طرف مقابل‌تان باشید.

همسرتان را چقدر می‌شناسید؟

مجله اینترنتی نیمباز:همسرتان را چقدر می‌شناسید؟ حتما شنیده‌اید که می‌گویند فرقی نمی‌کند چه مدت کسی را بشناسید، هرگز نمی‌توانید همه چیز را در مورد این فرد رمزگشایی کنید. شاید تازگی‌ها ازدواج کرده‌اید یا سال‌ها از زندگی مشترک‌تان می‌گذرد، در هر صورت باید همیشه در حال یاد گرفتن چیز جدیدی در مورد طرف مقابل‌تان باشید. آدم‌ها رشد می‌کنند و طبیعتا تغییر هم می‌کنند، و به همین دلیل خیلی از زوج‌ها بعد از چند سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند، زیرا قادر نیستند به شناخت عمیق‌تری از هم دست پیدا کنند.

آگاه بودن نسبت به ویژگی‌ها و عادت‌های در حال تغییر همسرتان مانند علاقه مندی‌ها، خواسته‌ها، نیاز‌ها و …، راه خوبی برای سازگاری مداوم پیدا کردن به عنوان یک زوج طی سال‌ها با هم بودن است. با پذیرفتن اینکه ما همه چیز را در مورد همسرمان نمی‌دانیم می‌توانیم نسبت به شناخت بیشتر او متوجه‌تر و مشتاق‌تر شویم. یکی از جنبه‌های زیبای عشق این است که مدام در حال تغییر است و هرگز یکجور نمی‌ماند، رشد می‌کند و خودش را تطبیق می‌دهد، اما همه‌ی این‌ها به این شرط روی می‌دهند که برای تغذیه‌ی عشق‌تان وقت بگذارید.

ادامه مطلب...

لزوماً بسیاری از ستاره‌هایی که جدیدترین کار‌های کلکسیون‌های برند‌های مطرح دنیا از جمله شنل، کریستین‌دیور، لوئی‌ویتون، گوچی و… را می‌پوشند، خوش‌استایل نیستند، ولی در میان آن‌ها سلبریتی‌هایی نیز هستند که فارغ از عادت به برندپوشی، سبک و استایل ویژه خود را دارند و کمتر می‌بینیم که در انتخاب لباس اشتباه کنند.

خوش‌استایل‌ترین ستاره‌ها؛ کایلی جنر عروسکی و کیتی هولمز اسپورت

مجله اینترنتی نیمباز:تهیه لیستی از «خوش‌پوش‌ترین یا خوش‌استایل‌ترین ستاره‌ها» به صورت هفتگی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مقالات مجلات بین‌المللی فشن و سبک زندگی از جمله «ووگ»، «هارپرز بازار»، «اِل»، «ونیتی فیر»، «ورایتی»، «اسکوایر»، «جی کیو» و… شده‌است.

از نظر ما و بسیاری از مخاطبین این مجلات، لزوماً بسیاری از ستاره‌هایی که جدیدترین کار‌های کلکسیون‌های برند‌های مطرح دنیا از جمله شنل، کریستین دیور، لوئی ویتون، گوچی و… را می‌پوشند، خوش‌استایل نیستند، ولی در میان آن‌ها سلبریتی‌هایی نیز هستند که فارغ از عادت به برندپوشی، سبک و استایل ویژه خود را دارند و کمتر می‌بینیم که در انتخاب لباس اشتباه کنند و هدف از تهیه این سری مطلب، معرفی سلبریتی‌های خوش‌پوش هفته به زعم مجلات فوق است.

اما رابرتس با پیراهن کوتاهی از Endless Summer و عینک آفتابی Quay.

ادامه مطلب...