سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پارسی چت چت

محبوب فان چت روم شلوغ ایرانیان

خودرو , • نظر
در مقاله پیش رو قصد داریم که با نیم‌نگاهی به گذشته نه چندان دور و روز‌هایی که صنعت خودروسازی ایران تحریم نبود؛ با تعدادی از محصولات احتمالی ایران‌خودرو برای عرضه در بازار ایران آشنا شویم. البته برخی از خودرو‌های لیست ما در مسیر تولید قرار داشته و هیچ ربطی به تحریم صنعت خودروسازی ایران ندارند و بزودی شاهد پیش‌فروش و سرانجام عرضه آن‌ها در بازار خواهیم بود؛ بنابراین با برترین‌ها همراه شده و به پارکینگ پرماجرای ایران‌خودرو بیایید!

خودروهایی که در پارکینگ ایران‌خودرو ماندند و روانه‌ی بازار نشدند

مجله اینترنتی نیمباز:پس از انعقاد توافق‌نامه هسته‌ای یا برجام، خون تازه‌ای در رگ‌های صنعت خودروسازی ایران تزریق شد و خودروسازان ایرانی با استفاده از فرصتِ پیش‌آمده، خود را برای خلق روز‌هایی شیرین و دوست‌داشتنی آماده کردند! بنابراین دیر زمانی نگذشت که شرکت‌هایی مانند ایران‌خودرو با مذاکرات مختلف و متفاوت خود با طرف‌های خارجی، از تولید و مونتاژ خودرو‌های خارجی در ایران خبر دادند. البته رقبای داخلی ایران‌خودرو هم بی‌کار نبوده و به موازات ایران‌خودرو با تولیدکنندگان مشهور خودرو وارد مذاکره شده بودند. 

ایران‌خودرو کمی خوش‌شانش‌تر از رقبایش بود و بنا به هر علتی، شرکای پیشینی مانند پژو فرانسه و سوزوکی ژاپن برای تولید محصولات خود در ایران اعلام آمادگی کردند؛ بنابراین در پارکینگ‌ها و… مجموعه ایران‌خودرو، ماجرا‌هایی دلچسب برای صنعت خودروسازی ایران رخ می‌داد و هر از چندگاهی تصاویری از محصولات احتمالی ایران‌خودرو منتشر می‌شد.

البته ایران‌خودرو فقط به فکر تولید و مونتاژ خودرو‌های خارجی نبود و نیم‌نگاهی هم به برخی از محصولات خود و اعمال تغییرات فنی و ظاهری، قصدِ نونوار کردن سبد محصولات خود را داشت. این گونه بود که هر از چندگاهی محصولی از ایران‌خودرو برای آینده بازار ایران و با گمانه‌زنی‌های فراوان و توسط عکاسان خبری منتشر می‌شد. میزان تصاویر و… به حدی بود که گمان می‌کردیم، اگر عکاسان مذکور کمی تلاش و کوشش خود را بیشتر کنند، قطعا در پستو‌های انبار‌های ایران‌خودرو، تعدادی بنتلی و رولزرویس هم یافت شده و ما شگفت‌زده خواهیم شد.

در مقاله پیش رو قصد داریم که با نیم‌نگاهی به گذشته نه‌چندان دور و روز‌هایی که صنعت خودروسازی ایران تحریم نبود؛ با تعدادی از محصولات احتمالی ایران‌خودرو برای عرضه در بازار ایران آشنا شویم. البته برخی از خودرو‌های لیست ما در مسیر تولید قرار داشته و هیچ ربطی به تحریم صنعت خودروسازی ایران ندارند و بزودی شاهد پیش‌فروش و سرانجام عرضه آن‌ها در بازار خواهیم بود؛ بنابراین با برترین‌ها همراه شده و به پارکینگ پرماجرای ایران‌خودرو بیایید!

فیات تیپو

ادامه مطلب...

در این مطلب می‌خواهیم چیدمان خانه عروس در مشهد را معرفی کنیم. عالمه دلیران و رحمان شیخ بو از تجربه‌های بازسازی منزل خود می‌گویند و برخی از چالش‌های خود را بیان می‌کنند. در دکوراسیون این خانه عناصر و وسایل ایرانی در چند گوشه خانه دیده می‌شود که دیوار آجری هم یکی از همان‌ها است.

دکوراسیون منزل زیبا و باسلیقه‌ی عالمه و رحمان

مجله اینترنتی نیمباز: در دکوراسیون منزل به سبک ایرانی علاوه بر آنکه به علایق و سلیقه اشخاص توجه می‌شود، معمولا می‌تواند عناصری را مشاهده کرد که نشان از فرهنگ ایرانی دارد. البته لزومی ندارد حتما سبک سنتی را استفاده کنید. با حضور وسایل و مبلمان مدرن در کنار حتی چند عنصر ایرانی کوچک می‌توانید نشانی از کشور و فرهنگ خود را در خانه داشته باشید.

ادامه مطلب...

از کجا می‌شود فهمید ‏یک اکانت فیک یا تقلبی و ناامن است؟ کاربران پررنگ شبکه‌های اجتماعی مخصوصا توییتری‌ها یک سری نشانه‌ها برای ‏شناسایی این اکانت‌ها دارند که اغلب هم درست از آب در می‌آید. ‏

چطور کاربر‌های تقلبی شبکه‌های مجازی را بشناسیم؟

مجله اینترنتی نیمباز به نقل از روزنامه شهروند: جمعه، وزیر ارتباطات که نحوه استفاده‌اش از شبکه‌های اجتماعی به هم‌نسلانش یعنی دهه شصتی‌ها نزدیکتر است، در توییتی ‏خبر از تمام شدن بنزین ماشین و در راه ماندنش داد. عکسی هم ضمیمه توییت کرد که او را درحالی که دبه بنزین در دست داشت، نشان می‌داد. این ‏توییت که یک جور روزمره نویسی بود، با واکنش‌های مختلفی مواجه شد.

بعضی‌ها با وزیر جوان شوخی کردند، بعضی‌ها راه ‏حل ارایه دادند و بعضی‌های دیگر شروع به انتقاد کردند که چرا به فکر تمام شدن بنزینش نبوده است. جالب این‌که چند مورد ‏از این انتقاد‌ها به صورت هماهنگ از طرف چندین کاربر توییتر نوشته شد و حتی دقیقا با همان جمله‌ها به اینستاگرام هم رسید، ‏یعنی جمله‌هایی دقیقا مشابه از سوی کاربران مختلف.

ادامه مطلب...

حرف فیلم این است که ما اگر یک دعوای سیاسی هم داشته باشیم باید توجه کنیم در این روابط سیاسی چه کسی دچار فقدان می‌شود؟ خانواده! آیا حواس‌مان هست که خانواده‌ها ممکن است چه آسیب‌هایی از جریان‌ها و نزاع‌های سیاسی بخورند؟ فیلم «سرکوب» به هیچ سمتی از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و در کل هیچ جناح سیاسی نمی‌رود، اما تاکید می‌کند «خانواده» بنیان جامعه است.

راهنمای اکران روز: «سرکوب» ساخته رضا گوران

 

 

مشخصات فیلم:
پخش زنده اینستاگرام یا لایو، یکی از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی است که استفاده از آن به شدت در حال افزایش است. استفاده از این قابلیت البته دردسر‌های خاص خودش را هم دارد. در یکی از آخرین آن‌ها، زوج جوانی که با پخش زنده اینستاگرام، موقعیت مکانی خود را لو داده بودند، قربانی دستبرد سارقان از خانه خود شدند.

عوارض روانی گذاشتن لایو در اینستاگرام

مجله اینترنتی نیمباز به نقل از روزنامه خراسان – نرگس عزیزی: پخش زنده اینستاگرام یا لایو، یکی از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی است که استفاده از آن به شدت در حال افزایش است. استفاده از این قابلیت البته دردسر‌های خاص خودش را هم دارد. در یکی از آخرین آن‌ها، زوج جوانی که با پخش زنده اینستاگرام، موقعیت مکانی خود را لو داده بودند، قربانی دستبرد سارقان از خانه خود شدند.

نکته قابل توجه در این خصوص، تشکر سارق از آن‌ها بابت پخش زنده اینستاگرام بود! اما جدای از مشکلات امنیتی چنین برنامه هایی، این قابلیت مشکلات دیگری نیز می‌تواند ایجاد کند. پیش از پرداختن به عوارض و مشکلات این موضوع، نگاهی انداخته‌ایم به دلایل محبوبیت استفاده از پخش زنده و از دلایل روانی محبوبیت بالا و استفاده افراطی از آن صحبت کرده‌ایم.

ادامه مطلب...